IV Miedzynarodowa Wystawa Psow Rasowych, Zakopane PL, 06.-07.08.2016

14.08.2016 20:12

Naše cesta za získáním polského šampiona pokračovala vystavováním na Mezinárodní výstavě psů v polském městě Zakopané. Vystavovali jsme v neděli, a tak jsem si v sobotu vše krásně nachystala, načesala Soptíka, připravila všechny doklady ,nabalila všechny věci do auta, natankovala benzin a vylepila dálniční nálepku. Všechno krásně připravené, Soptík v dobré náladě a těšili jsme se, že se prospíme a vyrazíme směr Tatry. O půl třetí v noci mě vzbudil rozzuřený Soptík, který se mi snažil rozebrat auto a dostat se mi do motoru. Kouknu pod kapotu a safra, kuna v motoru!!!! Jak jí ovšem v noci vyhnat. Našla jsem smeták a vyhnala jsem jí ven, naštěstí. Soptík se uklidnil a usnul, já už ovšem ne, a trnula jsem jestli něco  v motoru nepřekousla. Přece jenom byla před námi cesta 600km dlouhá. Naštěstí se ukázalo, že Soptík byl rychlejší, a jak strčila chlupy na dvůr, tak jí hnal a tak se schovala před ním do motoru. Zlatý Soptíček.

Cestu do Zakopaného jsem zvolia přes Polsko, krásná cesta, nové dálnice, bezva cestování. Jen kolem Oravské přehrady to bylo trošičku zdlouhavější, ale naštěstí to nebylo dlouhé. Tatry nás přivítaly krásným počasím a sluníčkem. Boyka už čekala na Soptíka a jejich přivítání bylo , jako vždy, bouřlivé. Jsou to prostě kámoši od výstavy v Opole a vždy, když se potkají, je na nich vidět radost ze shledání. My se přivítali s jejími páničky a začali jsme se všichni připravovat do kruhu. Posuzovala polská paní rozhodčí Barbara Larska. Soptík i Boyka se krásně předvedli a odnesli si krásné ohodnocení. Soptík-Exc, CWC/CAC, CACIB, BEST DOG, BOB. Odpoledne jsme se se Soptíkem účastnili závěrečných soutěží, ale paní rozhodčí (posuzovala znova paní Barbara Larská) se víc líbil komondor.

Odpoledne jsme se rozloučili se všemi přáteli a odjeli z velice krásného prostředí směrem k domovu. Byla to zase jedna z velice krásných a pohodových výstav, kterou jsme si všichni užili.

Zpět