WHERE ALL ELSE FAILS.... HUG THE DOG!!!!

25.12.2014 19:51

    Máme Vánoce, všichni jsme o rok starší, a snad i o rok chytřejší. Cukroví dopečeno, dárky rozdány a všichni odpočíváme po tom předvánočním shonu.  Vzpomněli jsme i na ty, kteří tady s námi byli o minulých Vánocích, a proto si kluci westíci, Soptík i já vánoce spolu užíváme. Nejmladší člen naší smečky Soptík je s námi už druhé vánoce a vyrostl z něj náš obrovský hafan. Každý večer sedáváme spolu na zápraží a pozorujeme hvězdičky, povídám mu vše, co bych asi nikomu jinému neřekla, protože vím, že nic nevyžvaní. A když je mi úplně hnusně, obejmu ho kolem krku, zabořím mu svůj nos do jeho husté srsti. Jeho srst mě lechtá na tváří, Soptík důležitě sedí a já slyším jeho dech a srdíčko, a hned je mi líp. Je to fajn. Jsem ráda, že mám své kluky westíky a Soptíka, s nimi je ten svět mnohem krásnější.

P.S. Pokud jste dočetli až sem, tak překlad nadpisu je: POKUD VŠE OSTATNÍ SELŽE.... OBEJMI PSA!!!! - a já dodávám, pokud možno vlastního!!

Zpět